Партнери


Проєкт Гастроспадщина України

Мета

Відкрити гастрономічну Україну світу
  • розробимо смачні маршрути для іноземних та українських операторів
  • інтегруємо ваш бренд в туристичні маршрути
  • 10-14 млн іноземних туристів щороку їдуть в Україну
  • 6 млн українських туристів щороку мандрують Україною

Інтеграція бренду партнера в проект

Рубрики інтерактивної гастро - карти

Страви: рецепти приготування, меню ресторацій, рекомендації "вибір споживачів"

Регіони: фірмові магазини, ресторації, рекомендації "вибір споживачів"

Маршрути: фірмові магазини, ресторації, рекомендації "вибір споживачів"

Гастрофестивалі: рекомендації "вибір споживачів"


Енциклопедія:

Презентація бренду, фірмові рецепти, фірмові магазини, звернення керівника, тираж 10 тис. українською та англійською мовами. Ексклюзивне видання для розповсюдження через дипломатичні канали в Україні та за кордоном.

ПАРТНЕРСЬКІ ПАКЕТИ

Генеральний партнер

  • Логотип на обкладинці енциклопедії
  • звернення керівника (власника) - 1 (одна) сторінка
  • Презентація, опис компанії - 1 (одна) сторінка
  • Публікація іменних рецептів в енциклопедії та на сайті
  • Інтеграція в рубрики на мапі: Страви, регіони, маршрути, гастрофестивалі

Офіційний партнер

  • Презентація, опис компанії - 1 (одна) сторінка публікації іменних рецептів в енциклопедії та на сайті
  • Інтеграція в рубрики на мапі: Страви, регіони, маршрути

Іменний партнер

  • Презентація, опис компанії - ½ сторінки в енциклопедії
  • Інтеграція в рубрики на мапі: Страви, регіони, маршрути

Партнер проекту

  • Розміщення логотипу в розділі “Партнери проекту” в енциклопедії.
  • Інтеграція в рубрики на мапі.
  • Логотип в розділі "Партнери"

Варіанти інтеграції в онлайн та офлайн складові проекту обговорюються індивідуально.Формат інтеграції визначається спільно з партнером


ПАРТНЕРСТВО В ПРОЕКТІ - БІЛЬШЕ, НІЖ РЕКЛАМА!

Ексклюзивна презентація бренду багаточисленній платоспроможній аудиторії

Охоплення: до 10 млн. чол. щороку

Інтеграція бренду в туристичні гастро-маршрути для іноземних та українських туристів

Позиціонування бренду як носія національних культурно-історичних цінностей на державному рівні

Ціна договірна